Rufset

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 21 mars 2011 23:37


Har precis sett på Trassel med min underbara sambo. Den va rolig den, men ganska "grov" för att vara en barnfilm ändå tycker jag.


Idag har vi haft en hemmadag, har inte gjort så mycket vettigt alls. Vart ute o gått med charlie och sen slöat lite. Känns som om vi knappt varit hemma på ett tag nu! Nu ikväll gick vi dock över till syster och hälsade på henne en sväng. Skönt att ha henne på hemmaplan igen :P


Har precis fikat lite och ska snart krypa ner i sängen och sova lite. Upp tidigt imorrn för att fara och släppa ut hästarna!


Händer inte mycket alls denna vecka, ha vart fullt upp ett tag men nu ha de lugna ner sig. Jobbar natt på torsda och har ett möte på morgonen annars är det en lugn och skön vecka! Måste ju få vila upp sig lite också.


Nä krypa ner i sängen vare!

Av Emma - 15 mars 2011 22:13


Jaa här var det verkligen tomt.


Måste tacka My som påminde mig om att jag hade denna blogg också. Har haft en annan ett tag http://rufseet.blogspot.com/ men e ju kass på att komma ihåg det här med att blogga. Blir dock lite sugen ibland på att plinta ner några ord. 
Så funderar på om man ska börja göra det på den här ett tag nu.
Får se hur länge det håller i sig! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Arkiv

Kategorier

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards