Rufset

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma - 16 februari 2012 17:26


Oh hittade en tävling där man kan vinna en barnvagn!

Vadå perfekt om man kunde göra det nu!


http://www.alltforforaldrar.se/happilyeverafter/?p=19691#comments



Håll tummarna för oss nu!

Av Emma - 16 februari 2012 16:25


Ja nu var det längesen igen, jag hinner knappt med o sitta vid datorn. Och jag har inte lärt mig hur man uppdaterar via mobilen än!


Veckorna rullar på och lillan är nu 4mån 10dagar. Tiden går verkligen fort den bara svischar förbi.

Vi har avverkat babymassagen nu, riktigt mysigt dock ligger Alina hellre o surrar med sina kompisar än

o titta på mig. Men det gör ju absolut ingenting för hon verkar ju faktiskt gilla massagen. Nu ska man bara få in lite rutiner så man kan göra det här hemma också. 


Babysim har vi hunnit med några gånger också och än är det inte slut.

Det är det absolut mysigaste och roligaste vi varit på än så länge, Alina verkligen älskar att bada och sprattlar och surrar för fullt med dom andra bebisarna. Nu sist plaskade hon som bara den! Himla mysigt och jag rekomenderar det verkligen till andra. Himla viktigt att lära dom respekt för vattnet men även att det är roligt att bada!


Jaa vad har hänt mer sen sist nu då. Vi ha varit på Alinas 3männings dop, Theodor döptes i slutet på januari! Riktigt fint. Vi har då inte planerat nåt dop än, vet inte om och hur vi ska göra som! Det visar sig :P


En tråkig sak är att vi måste lämna tillbaka våran barnvagn då konsumentverket återkallar alla som e gjorde efter 2010 nånting. Riktigt synd de då jag verkligen älskar våran vagn, kommer nog aldrig hitta nån lika bra eller lika fin. Trist som bara den men jag vågar verkligen inte riskera att det händer vårat lilla hjärta nåt. Vi har absolut inte haft några problem alls med våran vagn, den har funkat kanon och jag förstår inte varför dom helt plötsligt gjort det. För den fick ju godkänt på testet som gjordes 2010/11 men nu helt plötsligt så är den tydligen inge bra längre. Men som sagt jag vågar inte riskera att det ska hända nåt trots att vi älskar vagnen!


Mina 2 hjärtan ligger i sovrummet och sover troligtvist, alina har lite svårt o somna på dagarna nu. Man kan ju missa allt roligt som händer så då får man oftast lägga sig  sängen med hon o försöka få hon o somna!

Jag har passat på att städa lite medan dom ligger där. Skönt o slippa dammråttorna :P


Nä ska ta o plocka lite mer innan dom vaknar!

Presentation

Arkiv

Kategorier

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards