Rufset

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 17 april 2012 13:11


Längesen som vanligt nu, sitter knappt vid datorn nu för tiden och när jag väl gör det så är de för o betala räkningar eller nåt sånt. o jag har inte kommit på hur man bloggar via mobilen så därför den stora frånvaron här!


Sitter nu och väntar på att lillan ska vakna så vi kan gå ut på en promenad med charlie innan jag ska till tandläkarn. o hua va nervös jag är idag, mår illa och kallsvettas. förra gången mådde jag inte så men idag vart de så. :/ hatar verkligen att gå dit, tycker att allt dom gör är så obehagligt. o den 18juni ska jag till käkkirurgen i sundsvall o operera ut en visdomstand. hua vill inte ens tänka på hur dåligt jag kommer må då :/

o imorrn ska jag upp på sjukhuset o de känns inge vidare de heller :/ 


vilken klagoblogg detta har blivit. inge kul o läsa kan jag tänka mig.


vi bor för tillfället i världens kaos, helgerna försöker vi sova nånannanstans än hemma. o under veckorna försöker jag lillan och charlie vara nånannanstans än hemma. Förhoppningsvis får vi flytta in i 2an nästa helg så dom kan börja renovera här. vi var och kollade på ett litet hus som vi kan hyra om vi vill för nån vecka sen men det är på tok för litet för oss. kommer aldrig få plats med alla grejer o de behövdes fräschas upp lite varstans. :/ så synd för det hade annars varit perfekt nu. 


Enda positiva som hänt dom senaste veckorna är att vi har köpt en ny bil! Äntligen har vi skaffat oss en komi. En fin audi a6 har hamnat hos oss och jag är verkligen kanon nöjd. skönare bil har jag aldrig kört! men de tog tid innan vi hittade den, vart snuvad på 2 andra a6or innan vi till slut köpte denna. Den är så fin så fin, den vart ännu finare efter ett besök hos Marlene på KRT. Skinande ren o den blänker som bara den!


Haha jag skulle behöva blogga oftare så mina inlägg inte skulle bli så himla svamliga o röriga! :P Men när vi har ett fungerande boende kanske det blir lättare :P 


Nej måste försöka göra nå vettigt nu!

Presentation

Arkiv

Kategorier

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards