Rufset

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 8 juli 2011 20:26


Yey har precis slutat jobba ett 12timmars pass. Jobbar 12timmars hela helgen så nå mycke mer blir det inte för mig. Börjar känna att dessa långa pass blir lite jobbiga på eftermiddan. Blir tungt, speciellt nu när de e så himlarns varmt ute! Inte lätt alla gånger då men de ska gå.


Annars händer det inte så mycket just nu. Vi ha vart o handlat på Ikea för sista gången nu tror jag. Så jäkla less på deras strul. Har börjat skruva ihop sängstommen vi köpte iaf, tills vi insåg att mittbalken inte var med. Den ska hämtas separat men då vi inte ens fick hämta ut sängen själva så tyck man ju att dom kan ta med den eller iaf säga till om att den behövs också. Hade vi fått tagit den på lagret själva så hade vi antagligen sett att det behövts en sån också. Nä Ikea gillar vi inte längre!


Just ja en rolig sak som vi gjort är att vi beställt barnvagn nu! Längtar tills den kommer. Det blev en svart/beige Novalex Focus iaf.(klicka på länken om ni vill se den) Skitmysiga o fina vagnar!


och den roliga saken vi gjorde förra veckan var att vi var iväg och kollade på ett hus. Men det var inte så roligt som vi hade förväntat oss! Så vart inge av de.


Nä ska ta och åka till dynäs och släppa ut lill Kia en sväng då mor och syster är på Skulefestivalen och roar sig. Typiskt att man inte hinn dit då man jobbar dessa pass!

Av Emma - 1 juli 2011 10:43


Va nyss ut på prommis med Charlie. Inge regn när vi gick ut men så fort vi kommit bortanför huset en bit så öppnar himlen sig och det öser ner. Vi vart verkligen dyngblöta båda två! Spöregnar fortfarande...


Idag ska jag försöka ta tag i städandet här hemma, har inte hunnit göra så mycket sen vi kom hem från göteborg då jag jobbat. Men nu e jag ledig några dagar så ska passa på då. 


Igår kväll skulle vi ha gjort en rolig sak men det vart inte av, utan vi ska göra det ikväll istället. :) Himla spännande men jag får inte hoppas för mycket!

Presentation

Arkiv

Kategorier

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards