Rufset

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 29 september 2011 11:47


o nej fortfarande ingen bebis!


Händer inte mycket alls just nu mer än att vi går och väntar på att det ska sätta igång. Men idag måste jag ta tag i lägenheten igen, de behövs verkligen dammsugas! Skulle behöva dammsuga varje dag, allt jäkla grus som komma in nu är så störande. Absolut värsta jag vet är när det är grusigt på golvet så idag ska golvet få sig en omgång tänkte jag. 


   


Magen i måndags och tisdags. O så söt Charlie måste få vara med på ett hörn!  

Av Emma - 27 september 2011 09:59


Tänkte bara meddela att det inte kommit nån bebis än!


Som sagt det dröjer nog ett tag till! :)

Av Emma - 23 september 2011 16:46


Nu har jag städat hela lägenheten och tvättat 2maskiner. Är helt jäkla slut men inga känningar än. Fick bara ont i ryggen av allt dammsugande! Hatar våran soffmatta, svart långhårig matta som Charlie älskar att grisa ner. Den är inge rolig alls att dammsuga men nu är de gjort iaf!


Ska masa mig ner till tvättstugan och hämta upp den sista tvätten nu!


Sen blire skog och midda där :)

Av Emma - 23 september 2011 13:03


och inga känningar alls. Så jag tvättar och storstädar här! Ska snart dra fram dammsugarn o ge golvet en omgång. GRUS ÖVERALLT! Suck, jobbig årstid då man har en långhårig hund! 


Tyckte jag hade en massa o skriva nu när jag satte mig här men som vanligt när jag väl loggar in på bloggen så står allt stilla i huvudet!


Men ska försöka lägga upp nå bilder. Stina önskade ju bilder på magen :P


   

Magbilderna är från i måndags. v. 39+1(v40)

Har fått bristningar men det gör mig absolut ingenting.

Avslutar med en bild på hårbollen Charlie med sin kära bläckfisk! 

3

Av Emma - 21 september 2011 21:56


3dagar kvar till BF. Herregud va fort det har gått egentligen, fast samtidigt tycker jag det har gått långsamt speciellt nu på slutet då jag bara gått hemma och väntat!


Som sagt 3dagar kvar men jag tror inte det kommer någon bebis än på ett tag. Lär nog gå över tiden! På måndag har jag tid hos barnmorskan igen iaf. Tyvärr lär jag nog få gå på den :P Hade hoppats på att slippa gå då men de e nog ingenting på gång. Har inga känningar alls så det lär dröja ett bra tag till! Bättre o vara inställd på att gå över tiden. 


Ha ju blivit problem med hyreshuset nu oxå. Tydligen verka de vara lite vattenskador eller fuktskador på gång iaf. Vi ha fått en super fin fuktros i taket i vardagsrummet. Känns mindre roligt att få det precis nu! Så får se hur vi göra som framöver om det blir flytt snart. Vilket jag hoppas på fast ändå inte. Har ingen vidare lust att packa o flytta vid denna tidpunkt men vill inte riskera bebis hälsa heller om de e nå mögel i detta hus som dom sa att de kunde vara.

Måste ringa o kolla med dom om  de.


Ha suttit och spelat Gears of war 3 med hjärtat men nu är han ute och går med Charlie en sväng. Hade tänkt följa med men e så orkeslös nu ikväll. 

Var duktig och städa ur bilen invändigt idag så nu är den bra mycket fräschare :P

Hoppades på att nåt skulle sättas igång utav de men inte då :P

Av Emma - 21 september 2011 21:53


Natten till söndag somnade våran älskade mormor in!


Vi saknar dej älskade älskade mormor <3

Av Emma - 15 september 2011 14:47


Enda ja hoppas på nu är att min kära mormor blir pigg igen!

Så hon hinner träffa vårat lilltroll när h*n nu behagar komma ut!

Av Emma - 12 september 2011 13:33


Sitter i ett virrvarr av papper och kuvert. Har varit duktig o fyllt i en massa papper som ska te FK o så har jag suttit i en tyst telefon i säkert en kvart för att prata med dom på lönekontoret för nytt arbetsgivarintyg! Har även fixat e-legitimation på Försäkringskassan! Massa vuxenpoäng på en gång.
Tror faktiskt jag ska fortsätta skaffa lite såna och sätta in alla räkningar i pärmen har en hög som ligger och väntar på att få komma in i pärmen nu. Har inte orkat tagit tag i det på ett tag. Jag som sa att jag skulle sätta i dom efter att jag betalat dom men icke då. Blir jag förvånad? Nä inte direkt! :P


Ja i lördags så var det exakt 2veckor kvar till beräknad förlossning. Men jag tror det kommer dröja ett tag till för det är så lugnt nu. Bebis rör o har sig men inte fan känner jag av nå förvärkar eller sammandragningar längre. Så det dröjer nog nå veckor till innan den behagar kika ut!


Lilla bäbisen har fått en tremänning nu, min kusin fick en pojke i fredags :) Nu e de bara vi kvar :P


Jag och min älskade sambo var ut och åt en riktigt god lyxmidda i lördags. Jag hade bokat bord på Hornö så vi åkte dit och åt god mat! och super god efterrätt. Skulle gärna ha lite sån efterätt nu!


Lämpligt nog så har jag gått och blivit förkyld nu, känns ju lagomt roligt! De lär ju skjuta upp barnafödandet ett tag det också. Men men den kommer ju ut när den e redo!



Måste bara lägga in en bild på syrrans lilla korv, Herr Morris!

Sjukt söt liten vilde :P  

Presentation

Arkiv

Kategorier

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards