Rufset

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 3 oktober 2011 15:33


Fortfarande ingen bebis här!


Ja sen sist så har jag hunnit dammsuga men behöver göra det idag igen för allt jäkla grus!

Fredan spenderades i skog hos svärisarna i vanlig ordning. God mat o fika och Idol-tittande! Alltid lika mysigt. På lördan så gick vi ner på byn en sväng med mor och far då det var Höstmarknad där. Träffa lite folk och kolla på saker! Hade hoppats att den promenaden skulle sätta igång allt men inte då. Åt middag med mor och far och kollade på hockeyn där.


och igår Sönda så åkte vi ner till Birsta en sväng för att fördriva tiden. Hade även denna gång hoppats på att allt skulle dra igång men inte då.

Istället gjorde vi av med lite pengar! Var in på Hööks och shoppade lite åt Anna, känns konstigt att inte kunna köpa nåt själv. Köpte en liten söt grimma åt Lilla Emil iaf så han har en egen och slipper ha Nikki´s fölgrimma. 


Sen vart jag även med en ny mobil så nu kan jag också spela Wordfeud. Lägg till Rufseet så kan vi spela :)

Sjukt nöjd med den. Har lärt mig hur man svarar när det ringer på den oxå ;P Jag ha inte velat haft nån ny mobil egentligen bara för att dom har blivit så invecklade men nu på senaste så har jag blivit sugen och Alex hittade en som han tyckte skulle passa mig och det gjorde den verkligen. Hjärtat mitt kan mig han! Tack älskling <3


Imorgon åker vi upp till Förlossningen för bedömning om vi ska sättas igång eller vänta på att det går igång själv. Jag hoppas ju själv på att det ska starta av sig själv. Har ingen lust att bli igångsatt! Men men vi får se vad dom säger imorgon!

Presentation

Arkiv

Kategorier

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards