Rufset

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma - 11 januari 2012 14:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 11 januari 2012 13:29


Har haft fullt upp den senaste tiden. Idag njuter jag av att inte göra nånting här hemma. Ska dock iväg på första träffen inför babysimmet som börjar nästa vecka. Ikväll är det informations-träff där dom går igenom en massa saker så man har lite mer koll inför första badstuden. 


Både jul och nyår har nu passerat. 

Julen spenderade vi först i Dynäs hos mina föräldrar.
Fick julfrukost och så delade vi ut paket lite senare. Mysig julmorgon!

Efter det rullade vi ut till svärmor/svärfar och firade jul. Massa god mat i vanlig ordning och sjuuuukt mycke paket då barna får en himla massa! Lillan var med vi julklappsöppningen hon och jag försvann nästan i julklappshögen! Sen total slockna hon i min famn! Mystjejen våran, hon fick en massa fina julklappar!

Annandagen vart de storm och vi var strömlösa i skog! Bytte bajsblöja i skenet av en ficklampa på morgonen. Väldigt spännande!


Nyår hade vi inga speciella planer för men vi åt midda hos svärmor/svärfar sen var vi hos J och spelade tvspel och sen vid 12 kollade vi på raketer. Lillan var faktiskt vaken då hon sov en sväng runt 22-23 tiden. Men sen fick hon mat och vart nedbäddad i liggdelen till vagnen som vi hade med och där slockna hon och sov medan vi andra satt och spelade monopol och hade det mysigt. Lillan vaknade inte när vi klädde på hon o satte hon i bilstolen eller när vi klädde av hon o la hon i sängen! Vi kom hem till svärmor vid halv 5-5 på morgonen o la oss genast. Lillan vaknde vid 8 o ville ha mat. Sen sov vi en stund till i sängen. Jag var lagomt trött den dagen :P


Nu är Alina hela 3 månader och några dagar.

Vi var och tog 3mån vaccinet i måndags och det gick kanon bra. Skrek en sväng men vart lugn när hon fick mat. Vi mätte o vägde hon också o de va inte lika kul. På 1månad har hon bara gått upp ca 200gram så nu ger vi tillägg efter varje amning så hon får i sig det hon ska! ska tillbaka och väga hon på måndag så då hoppas vi hon har gått upp mer!


Ska se om jag har några bilder o bju på också! 

Presentation

Arkiv

Kategorier

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards